ایده های کسب و کار اینترنتی پولساز که در ایران اجرا نشده اند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کسانی که خوب فکر می کنند و خلاقانه فکر می کنند، موفق هستند.
مربیگری استارتاپ ها
استارتاپ چیست؟
استارتاپ (start up) را به فارسی به شرکت نوپا ترجمه کرده‌ اند. استارتاپ یک کسب و کار جدید است که اغلب حول محور تکنولوژی فعالیت می کند و پتانسیل رشد بالایی دارد. به عبارت دیگر شرکتی است که به ارائه خدمات و یا محصول جدید می پردازد که در آینده قابل تکثیر و تکرار باشد.

استارتاپ ها چون اغلب تازه کار و بدون تجربه کافی هستند بسیار شکست می خورند و در این راه به مربیان کارآزموده ای نیاز دارند که راهنمای مسیر و یاریگر آنان باشد. اگر از افراد موفق در کسب و کار های اینترنتی هستید و از این راه درآمد دارید می توانید همزمان مشاور و همراه کارآفرینان تازه کار باشید، آنها همیشه به دنبال افرادی هستند که راه را برای آنها کوتاه کنند و مسیر را برای آنها روشن کند. برای تبدیل شدن به یک متخصص و مشاور کسب و کار های کوچک کافیست از نوشتن در وب سایتتان آغاز کنید و افرادی که به دنبال راه اندازی کسب و کار های جدید هستند را شناسایی کنید.

فروش

وب سایت نظر دهی
یکی دیگر از کسب و کار های اینترنتی که از چشم خیلی از افراد دور مانده است، وب سایت های نظر دهی می باشد. شما می توانید یک وب سایتی راه اندازی کنید تا دیگران بتوانند نظرات خودشان را درباره موضوعات مختلف و در چارچوب موضوع پرتال شما، به اشتراک بگذارند. مانند انجمن های اینترنتی یا شبکه های اجتماعی و مسائلی از این دست. کرالر های فضول موتورهای جست و جو، کاربران زیادی را به سمت وب سایت جدید شما هدایت می کنند و تولید محتوای پرتال شما سبب می شود تا در نتایج موتورهای جست و جو ظاهر شوید.

همچنین بخوانید | کسب درآمد از بازی های کامپیوتری: روش هایی که گیمر ها پول در می آورند
گوگل (و یا هر موتور جستجوی دیگری که در حال استفاده از آن هستید) مجهز به یک کرالر (Crawler) یا خزنده است. وظیفه‌ کرالر این است که برود و در مورد تمام محتوایی که می‌ تواند در اینترنت پیدا کند، اطلاعات جمع‌آوری کند. سپس این اطلاعات را به موتور جستجو بازمی‌گرداند تا از روی آن یک ایندکس (index) ساخته شود و در آخر این ایندکس به الگوریتمی داده می‌ شود که در تلاش است تا داده‌ هایی را که با موضوع مورد پرسش شما تطابق دارد، پیدا کند.

فروش عکس
از آن ایده های کسب و کار اینترنتی جذاب و ماجراجویانه است. عاشق عکس گرفتن هستید و به عکاسی علاقه‌ خاصی دارید؟ اگر این چنین است، می‌توانید با فروش اینترنتیِ عکس‌ هایی که می‌ گیرید به درآمد خوبی دست پیدا کنید. آدم‌ های بی‌ شماری هستند که علاقه دارند پول خوبی برای مجموعه‌ تصاویر منحصر به‌ فردی که به آنها پیشنهاد می‌ کنید بپردازند. امروزه عرضه‌ عکس‌ به مردم از همیشه آسان‌ تر است، و می‌ تواند رویکرد راحتی برای ایجاد منبع مطمئنی از درآمد اضافی را برای‌ شما فراهم کند.

اگر شما به این سبک از کسب و کار اینترنتی علاقه مند هستید، ما برای شما لیستی از بهترین سایت ها برای فروش عکس در نظر گرفته ایم:

لیست بهترین مجلات فروش عکس
از میان سایت های معرفی شده برای فروش عکس، سایت شاتر استوک به سایت های دیگر ارجحیت دارد.

اجاره ماشین
بسیاری از افراد هستند که شاید در طول روز یا هفته به ماشین خود نیاز نداشته باشند و این ماشین در پارکینگ آنها بدون استفاده قرار گرفته باشد. ایجاد یک استارتاپ که بتواند خودرو های شخصی دیگران را از طریق یک ساختار امن و مطمئن اما بی‌ دردسر به دیگر افراد اجاره دهد، ایده بسیار پول‌ سازی برای صاحبان ماشین و همین‌ طور این شرکت خواهد بود. Turo یک نمونه‌ از این استارتاپ‌ های موفق است که تا کنون درآمد بسیار زیادی را از این طریق به دست آورده است.

شما می توانید ایده ساده اجاره ماشین را به یک کسب و کار اینترنتی تبدیل کنید. با نوشتن اپلیکیشن های مربوط به اجاره ماشین می توانید یک کسب و کار اینترنتی مورد پسند کاربران ایجاد کنید.

فروش محصولا ثابت به افراد ثابت
اگر می‌ خواهید بازار محلی خود را در دست بگیرید، این مورد می‌ تواند یکی از بهترین کسب‌ وکارها برای شما باشد. در بسیاری از کشورهای دنیا کسب و کارهای اینترنتی محلی بسیاری وجود دارند که با دریافت سفارش از مشتری اول هر ماه محصولات ثابتی را که مشتری در آن ماه مصرف می‌کند به قیمت بسیار مقرون به صرفه به آنها تحویل می‌دهد. ایجاد چنین شبکه‌ هایی در هر استان یا شهر یکی از نیازهای سال‌ های آینده ایرانی‌ ها خواهد بود. در این مدل اگر بتوانید محصولات یا خدماتی مقرون به صرفه ارائه دهید، می‌توانید کسب و کار پر سودی داشته باشید.

کسب و کار اینترنتی
هیچ چیز ارزشمندی آسان به دست نمی‌ آید. تنها راه رسیدن به نتایج خوب و ماندگار، کار و تلاش مستمر است.
تولید محتوا برای کودکان
کودکان و نوجوانان در دنیای اینترنت، غریب هستند و با وجود آن که سایت های زیادی برای آنها راه اندازی شده است، اما همچنان والدین آن ها برای دریافت مشاوره های اینترنتی و پایگاه های مناسب، با سردرگمی مواجه می شوند کارآفرین اینترنتی حوزه کودکان باشید. مهد کودک های خوب، اسباب بازی های خوب و ارزان، کتاب های جدید نقاشی کودکان، لباس فروشی های جدید، اخبار کودک و مشاوره های پزشکی کودک برای والدین را در سایتی ارائه کنید. این یک بازار ناشناخته است که به قولی، “دست” در آن زیاد نشده است! حتی راه اندازی سایت های آموزشی برای کودکان نیز می تواند راهکار خوبی برای درآمد زایی باشد. حتی می توانید سایتی برای معرفی صدها سایت داخلی و خارجی در زمینه کودکان و نوجوانان را معرفی کنید.

همچنین بخوانید | کسب و کار اینترنتی  چیست و انواع آن کدام است؟
تولید صنایع دستی
تولید و فروش صنایع دستی و محصولات خانگی گزینه ای است که همه از آن باخبرند. کم نیستند خانمها و آقایانی که از این فرصت استفاده می‌ کنند و اکنون از هنر دست خود درآمد زایی می‌کنند. رمز موفقیت برای فروش صنایع دستی کیفیت و نوآوری است. هنر شما هر چه که می‌خواهد باشد: خیاطی، معرق و …

حتی شما می توانید ایده صنایع دستی را به محصولات دیگر نیز گسترش دهید. فروش غذاهای خوشمزه و حتی آموزش آنها. نگاهی به روند رشد اینفلوئنسر های موفق، شما را در این زمینه یاری می کند.

پرتال های مقایسه کالا و خدمات
همواره پرتال هایی که به مقایسه کالاها و خدمات مختلف می پردازند و از جنبه های گوناگونی به ارزیابی موضوعات می پردازند، مورد استقبال شمار گسترده ای از مخاطبان قرار می گیرند. کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید که کتاب ها، موسیقی ها، خدمات اینترنتی شرکت ها یا لوازم صنعتی تولید شده توسط کارخانجات را به صورت علمی و حرفه ای مقایسه و ارزیابی کند. در دراز مدت به یک پایگاه مشاوره آنلاین حرفه ای تبدیل خواهید شد. از چند موضوع شروع کنید و کسب و کار اینترنتی خود را به دوستان و آشنایان معرفی کنید. موتورهای جست و جو نیز به کمک شما خواهند آمد و یک کسب و کار اینترنتی موفق را تجربه خواهید کرد. راز طراحی وب اثربخش، تنها خلاقیت است و بس.

کسب درآمد با ۲۰ ایده پول ساز اینترنتی
کسب درآمد از اینترنت یکی از گرایش های جدی در سالهای اخیر است، باتوجه به رشد روز افزون اینترنت همه ما بدنبال این هستیم که سهمی از فروش های اینترنتی داشته باشیم، وقتی می شنویم ۲۵هزار فروشگاه اینترنتی ایرانی وجود دارد که تا ماه می سال ۲۰۱۷ ای نماد دریافت کرده‌اند و درآمد این فروشگاه‌ های آنلاین در سال گذشته بیش از ۱۸ میلیارد دلار معادل ۷۰هزار میلیارد تومان بوده است، طبیعی است که ماهم علاقه مندیم سهمی از این حجم تراکنش ها داشته باشیم.

دراین مسیر اما هزاران راه پیش روی ماست، ماهم سعی کردیم مهمترین راههای کسب درآمد در ایران از طریق اینترنت را معرفی کنیم اما نکته مهم کارا بودن و پولساز بودن ایده هاست اینکه چطور برای ورود و راه اندازی کسب و کار اینترنتی ایده پردازی کنیم را می توانید در مقاله راهنمای ایده پردازی برای شروع کسب و کار اینترنتی بطور کامل و جامع مطالعه کنید. پس اگر بدنبال کار در منزل بدون سرمایه اولیه هستید حتما تیترهای این مقاله را بخوانید.

آنچه در این مقاله می خوانید ؟
راه اندازی کسب و کار اینترنتی در خانه با سرمایه کم
کسب درامد اینترنتی واقعی
راههای کسب درامد بدون سرمایه اولیه
معرفی ایده هایی که بر پایه اپلیکیشن موبایلی هستند
معرفی ایده هایی برای تولید محتوا و سایتهای مجله خبری
ایده هایی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی
معرفی ایده هایی که هنوز توسط هیچ کس در ایران اجرا نشده است
ایده هایی که برای شروع نیاز به سرمایه زیادی ندارد
ایده هایی ناب برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی چیست؟
چطور از طریق فروش فایل های تخصصی دانلودی کسب درآمد کنید؟

 

تفاوت این مقاله با سایر مقالات کسب درآمد از اینترنت با سرمایه کم:
ما در این مقاله فقط به شما پیشنهاد و راهکار نمی دهیم، در این مقاله ابتدا پیشنهاد می دهیم که چه ایده های پولسازی را می توانید در شهر خودتان با سرمایه کم راه اندازی کنید، در مرحله بعد کسب و کارهای موفقی که با آن ایده توانسته اند پولساز شوند را معرفی می کنیم و درنهایت و از همه مهمتر اینکه بسته راه اندازی آن کسب و کار اینترنتی را در اختیار شما قرار می دهیم. جذابترین بخش این مقاله شاید همین باشد که شما می توانید ظرف چند دقیقه با سرویس شگفت انگیز سی فایو آن کسب و کار را در شهر و دیار خود راه اندازی کنید و بقول ما در سالهای آینده کارآفرین موفق شهرتان باشید و از همین امروز می توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و کار و کسب اینترنتی خود را شروع کنید .

پس در این مقاله شما با سه بخش آشنا می شوید:

ایده های پولساز برای ساخت کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم
معرفی ایده ها و استارتاپ های موفق که با آن ایده پولساز شده اند
ارائه بسته راه اندازی کسب و کار اینترنتی
خیلی از افراد برای شروع راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی نمی دانند باید از کجا شروع کنند بدنبال چه ایده ای باشند؟ کدام ایده نمونه های موفقی در ایران دارد؟ باوجود ایده هایی که بخوبی اجرا شدند آیا جای کار برای سایر افراد در شهرستانها هست یا خیر؟ مثلا آیا می توان یک خشکشویی آنلاین، خدمات سرویس اتومبیل، کارواش آنلاین، خدمات و تعمیرات آنلاین منزل را در شهرستان محل سکونتمان راه بیندازیم؟

کمبرندهایتان را سفت و محکم ببندید ما در این مقاله نسبتا طولانی سعی می کنیم نزدیک ترین ایده های پولسازی که می توان با هزینه و سرمایه اولیه کم راه اندازی کرد را جمع آوری کردیم تا شما بسته به نیاز منطقه ی محل سکونتتان، علاقه و استعداد، و سرمایه ای که دارید یاعلی را بگویید و یکی از آنها رو شروع کنید.

 

 

تا ۱۰ سال آینده همه کسب و کارها آنلاین می شوند، دوست دارید کسب درآمد میلیونی داشته باشید؟
همانطور که می دانید گرایش مردم در سالهای اخیر بسمت استفاده از سرویس های آنلاین سوق پیدا کرده البته که شدت آن در شهرهای بزرگ بیشتر به چشم می آید اما رفته رفته این موج و تب استفاده از سرویس های آنلاین به سایر شهر و حتی روستاها هم هدایت خواهد شد پس چه بهتر که شما جزو اولین نفراتی باشید که کسب و کارهای سنتی شهرتان را اینترنتی می کنید. طبق آمارها در سالهای آینده کسب و کارهای آنلاین سه یا چهار برابر می شود و مشاغل سنتی جای خود را به مشاغل آنلاین خواهند داد!

ما در لابه لای ایده هایی برای معرفی کار در منزل بدون سرمایه اولیه، نمونه های موفق داخلی آن ها را هم معرفی خواهیم کرد، فقط کافیست همان ایده ها را در شهر و منطقه خود نیاز سنجی کنید و اگر دیدید شهر یا منطقه محل سکونت شما هم ظرفیت اجرای این ایده را دارد همان را پیاده کنید نمونه های زیادی داشتیم که مثلا کپی دیجی کالا در یک شهر هستند و بازحمت و تلاش و اجرای خوب برای خودشان دم و دستگاهی بهم زدند و تشکیلات خوبی راه انداختند، درست است که راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بزرگ مثل دیجی کالا کار بسیار پرزحمت، علمی، اصولی، سرمایه بر است اما همین فروشگاه اینترنی را شما می توانید برای صنایع دستی شهر و دیارتان راه اندازی کنید و براحتی هم در نتایج گوگل رتبه کسب کنید و هم مشکل و نیاز همشهریانتان را برطرف نمایید و گردشگران داخلی و خارجی را نیز با صنایع دستی شهرتان آشنا کنید.

 

طراحی سایت مثل دیجی کالا

 

۱- کسب درآمد اینترنتی مطمئن از طریق ساخت فروشگاه آنلاین کالاهای فیزیکی
کسب درآمد از وب از روش فروشگاه اینترنتی کالای فیزیکی ( نظیر دیجی‌کالا و بامیلو )
یکی از بهترین شیوه های کسب درآمد در فضای آنلاین, فروش جنس فیزیکی است. شما میتوانید با فروشگاه سازهای حرفه ای یک فروشگاه آنلاین با قابلیت اتصال به درگاه پرداخت بانکی داشته باشید، با استفاده از پنل فارسی ساده فروشگاه ساز، محصولات را روی سایت بارگزاری کرده و آنها را بصورت آنلاین بفروشید، اما همچون دو مثال بالا نباید فروشگاه همه چیز راه اندازی کنید، شما باید برای شهر و منطقه خودتان یک فروشگاه تخصصی در یک حوزه خاص پر استفاده، طراحی و راه اندازی نمایید.

به صورت کلی می توانیم فروش اینترنتی را به دو مدل تقسیم کنیم : ۱ – کالاهای ساخت خودمان . ۲ – کالاهای تولید دیگران

شما هم می توانید کالاهایی که خودتان متخصص تولیدشان هستید را بفروش برسانید و نیز بصورت خرده فروشی گونه های کالاهای متعدد ساخت شده سایر افراد را بفروش برسانید . شاید بگویید که توان مالی بالایی ندارید و یا این که قابلیت و امکان انبار و ارسال کالاها را ندارید، زیاد نگران نباشید، ما راه‌حل‌های خوبی داریم. نیازی نیست که با کلی هزینه آن کالاها را انبار کنید. همیشه در ابتدای کار می توانی بعد از آنکه سفارش کالا را دریافت کردید اقدام به خرید و ارسال محصول نمایید . نگران انبارداری و ارسال هم نباشید، خوشبختانه شرکت‌هایی برای این خواسته در کشور بوجود آمده که تمام این پروسه را انجام میدهند . شرکتهایی نظیر Logito یا فروتل این فعالیت را بخوبی انجام می دهند، تنها کافی است که سفارش را از مشتری دریافت نموده و سایر امور را به‌این شرکت‌ها بسپارید .

 

نوزده دات کام

 

نمونه یک سایت فروشگاهی آنلاین تخصصی: سایت نوزده دات کام از مشتریان فروشگاه ساز و سایت ساز سی فایو است که در مشهد مقدس یک فروشگاه آنلاین خوب در زمینه فروش محصولات چرم راه اندازی نموده و توانسته سایت خود را به درآمد زایی برساند.

تبدیل مشاغل سنتی به مشاغل آنلاین یکی از راهکارهایی است که همیشه جواب می دهد، پدر، برادر، پدربزرگ، عمو و یا دایی دارید که مشغول درآمدزایی از یک شغل سنتی است، یکی از آسانترین راه ها این است که یک وب سایت یا فروشگاه آنلاین برای آن شغل سنتی راه اندازی کنید، باما همراه باشید، در ادامه به چند ایده ای که می توانید با اجرای آنها کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید، اشاره می کنیم. این مقاله سرشار از ایده های ناب ساخت کسب و کار پولساز است.

۲- طراحی سایت فروش فایل و پروژه
فروش فایل، مقاله، پی دی اف، جزوه، پاورپاینت و فایلهای صوتی ارزشمند، کتاب صوتی و حتی فایل های انگیزشی همه و همه را می توانید در یک سیستم فروش فایل قرار داده تا افرادی که مایلند از آن فایل ها استفاده کنند، با پرداخت هزینه اجازه دانلود به آنها داده شود. در حال حاضر یکی از متداولترین و آسان ترین مسیرهای کسب درآمد از اینترنت راه اندازی سیستم فروش فایل و پروژه است.

۳- ایده کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت دانلود نمونه سوالات دانشگاهی
یادم هست همیشه پایان ترم بعضی از هم دانشگاهی هایم بدون خواندن کتاب و فقط با مطالعه همین نمونه سوالات نمره قبولی می گرفتند. فصل امتحانات برای خیلی از دانشجویان مصادف است با مراجعه مکرر به سایتهای دانلود نمونه سوال، نمونه سوالهای سال ها و ترم های گذشته بهترین منبع یادگیری و گرفتن نمره است، این تکنیک هنوزم بسیار پرطرفدار است و همچنون گذشته کارکرد خوبی دارد. بنابراین کافیست نمونه سوالات رشته های مختلف دانشگاهی را روی سایت خود قرار داده و تراکت آدرس سایت را در مراکز دانشگاهی خصوصا دانشگاه های پیام نور توزیع کنید، مطمئن باشید دانشجویان به سایت شما مراجعه کرده و حاضرند در قبال دانلود فایل های نمونه سوالات پایان ترم سالهای گذشته پول خوبی پرداخت کنند. گذشته از این اگر سایت خود را روی شهری که هستید سئو کنید احتمالا دانشجویان همان شهر به سایت شما مراجعه کنند .

برای ساخت سایت فروش فایل دیجیتال می توانید حسابی روی سی فایو حساب باز کنید، با سی فایو می توانید یک سایت فروش فایل و مقاله را در کمتر از ۵۹ ثانیه همین الان راه اندازی کنید. با نمونه های فروشگاهی دانلود فایل که سی فایو در بخش قالب ها قرار داده می توانید این ایده را اجرایی کنید، کارکرد سایت به این صورت است که فایلهای دانلودی را روی سایت قرار می دهید و کاربر در ازای پرداخت هزینه می تواند فایلها را دانلود نماید.

۴- درآمدزایی از فروش برنامه بدنسازی و رژیم غذایی
حتما دوروبرتان نوجوان ها و جوان هایی را دیده اید که دوست دارند با یک برنامه ورزشی منسجم شکم خود را شش تکه کنند


:: بازدید از این مطلب : 832

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : یک شنبه 24 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی